nter>

Pages

Monday 2 April 2012

Tolong Sampaikan Pada Si Dia



Kau boleh tolong aku x?..
Aku nak sampaikan pesanan nih kt Si Dia
Hmm...ini pesanan untuk Si Dia..
Kalau aku mati nanti..
Kau sampaikan salam aku buat dia..
Kalau aku mati.
Katakan aku sayang pada dia..
Kalau aku mati...
Kau ucapkan yang aku rindu sangat kat dia...
Kalau aku mati...
Sampaikan yang aku selalu ingat pada dia..
Kalau aku mati..
Kau katakan yang jangan tangisi aku di setiap hari dia
Kalau aku mati..
Sampaikan yang aku menagih doa dari dia..
Kalau aku mati nanti..
Cakap kat die jangan sedih-sedih..
Nanti bila aku mati,
Kau jangan lupa ucapkan pada Si dia ye..Asslamualaikum..

                                                              ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...