nter>

Pages

Tuesday 3 April 2012

Rindu Mr A

              





   Hello..Urm..Hari Ini Ika Rindu sangat kt Mr A...Dulu dia selalu buat Ika happy...tapi,sekarang x...Ika dah lama x telefon dia..dan die juga dah lama x telefon Ika kerana ada sebab..kitaorang dah tahu apa sebabnya...Ika rindu sangat suara dia...Ika selalu je nak pergi sekolah sebab kalau Ika pergi sekolah,Ika akan jumpa dia..tapi just tengok muka je..kitaorang x berani tegur-tegur..Mr A..awak sangat sempurna bagi saya..Maafkan saya jika saya ada buat salah ataupun buat hati awak terluka..Maafkan saya juga kalau saya x buat awak bahagia dan saya tahu saya tak sempurna bagi awak...Tapi,awak kene tahu..yang saya sayang sangat kat awak..lebih dari nyawa saya sendiri..Kalau awak ada buat salah gan saya,saya sentiasa maafkan awak...bagi saya awak ialah orang yang sempurna..Thx sebab bahagiakan saya semasa saya hidup..saya harap awak kekal gan saya..I MISS U SO MUCH MR A!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...