nter>

Pages

Friday, 13 April 2012

Ika X Suka Perangai Adek Ika!





   Urm..ari niyh Ika tertekan sangat-sangat..Kenapa erk..Adek Ika yang sorang niyh suka fitnah huh!?...Sakit Aty lah!!Apesal die suka ckp kat Umi Ika yang Ika duk ngorat,gayut gan jantan dan benda2 yang pelik..Weh!..Ika x pernah lah buat bende tu semua!..Apesal ko suka fitnah huh!?..Ko suka je buat Akak marah!..Lepastu..Kalau Ika busy..Apesal Adek suka buat bising Huh!?..Kenapa...Ko selalu je buat kakak marah dan tertekan..Akak rase..Akak dah bukan family Niyh lagi...Tologlah adek...Janganlah fitnah...Kalau adek fitnah..akak yang kene pukul kt Umi!..Akak Malu...Akak malu lah adek..Kadang2 Aku rase macam nak bunuh diri...tapi..aku tak nak..sebab sebelum aku mati...aku nak hidup bahagia dulu....

1 comment:

  1. adik tetap adik .. hehe saba je dgn budak kcik :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...