nter>

Pages

Sunday 8 April 2012


 
   Hye Koorang tahu tak?..Ika sayang..sangat2 kat umi ika..Dialah yang menjaga Ika sehingga Ika besar..Thx Umi..Jum baca ayat di bawah :)

Ika lahir dari perut umi Ika... (Bukan org kata...memang betul)
♥ Bila lapar, yang suapkan Ika.... Umi..
~Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. .. Umi
♥ Kata umi, perkataan pertama yang aku sebut....Umi
~Bila bangun tidur, aku cari....Umi...
♥ Bila nangis, orang pertama yang datang .... Umi...
~Bila nak bermanja, Ika dekati....... Umi..
♥ Bila nak bergesel, Ika duduk sebelah.. Umi..
~Bila sedih, yang boleh memujukku hanya.. Umi..
♥ Bila nakal, yang memarahi Ika.... Umi..
~Bila merajuk, yang memujukku cuma... Umi..
♥ Bila melakukan kesalahan, yang paling cepat marah....Umi..
~Bila takut, yang tenangkan aku.... Umi..
♥ Bila nak peluk, yang aku suka peluk.... Umi..
~Aku selalu teringatkan ..... Umi..
♥ Bila sedih, aku mesti talipon...Umi.
~Bila seronok, orang pertama aku nak beritahu... Umi..
♥ Bila bengang.. aku suka luah pada.. Umi..
~Bila takut, aku selalu panggil... "Ummiii! "
♥ Bila sakit, orang paling risau adalah....Umi..
~Bila nak exam, orang paling sibuk juga.... Umi..
♥ Bila buat hal, yang marah aku dulu.... Umi..
~Bila ada masalah, yang paling risau.... Umi..
♥ Yang masih peluk dan cium aku sampai hari ni.. Umi.
~Yang selalu masak makanan kegemaranku.... Umi..
♥ kalau balik ke kampung, yang selalu bekalkan ulam & lauk pauk..... Umi..
~Yang selalu simpan dan kemaskan barang-barang aku....Umi..
♥ Yang selalu berleter kat aku...Umi.
~Yang selalu puji aku.... Umi. Yang selalu nasihat aku......Umi..
♥ Bila nak kahwin..Orang pertama aku tunjuk dan rujuk..... Umi..

Aku ada pasangan hidup sendiri...
♥ Bila seronok, aku cari.... Pasanganku..
Bila sedih, aku cari..... Umi.
♥ Bila berjaya, aku ceritakan pada.... Pasanganku..
Bila gagal, aku ceritakan pada.... Umi..
♥ Bila bahagia, aku peluk erat....Pasanganku..
Bila berduka, aku peluk erat.... Umiku.
♥ Bila nak bercuti, aku bawa.... Pasanganku..
Bila sibuk, aku hantar anak ke rumah.... Umi.
♥ Bila sambut valentine.. Aku bagi hadiah pada Pasanganku..
Bila sambut hari ibu...aku cuma dapat ucapkan “Selamat Hari Ibu” Selalu...
♥ Aku ingat pasanganku Selalu..Umi ingat kat aku Bila-bila....

Koorang sayang x dekat mak koorang?..koorang kene tahu..syurga di bawah tapak kaki ibu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...